با سلام خدمت همه عزیزان


دوباره سیل فحاشی ها و بی ادبی ها شروع شده ...

خدمت همه طرفداران خاتمی و اصلاحاتش و جنبش سبز و همه مخالفین و مخالفات جمهوری اسلامی عرض می کنم : فحش جواب ندارد اگر حرف منطقی دارید بفرمایید .


البته ما که ۷ ساله داریم مانیتورینگ می کنیم حرف هاشون رو حرف منطقی و استدلالی اساسی پیدا نکردیم از این عزیزان ...

طنز - کارهای ناتمام آقای خاتمی !

















محمد خاتمی با بیان اینکه تا به حال یک ریال از کسی پول نگرفتم گفت:آنچه بنده گرفته بودم دلار بود!

وی در ادامه فرمایشات نیمه گهربارش! عرضه کرد : 2 کار نیمه تمام از دوران ریاست جمهوری دارم که باید آنرا تمام کنم.


به گزارش "ننجون پرس" این 2 کار که خاتمی گفته است یکی تحویل سند رسمی ایران به ایالات متحده و دیگری ترویج آزادی مورد پسند کشور خیلی دوست و همسایه جناب اسرائیل است!

خاتمی‌ بابیان اینکه یک موسسه گفت وگوی تمدنها در خارج از کشور داریم اظهار داشت: موسسه بین المللی گفت‌وگوی تمدن‌ها در خارج از کشور تاسیس شده که دارای پشتوانه قوی صهیونیستی است، البته از نظر امکانات معنوی در حالت مرگ هستیم،‌ از این جهت که نخواستیم از نصایح بزرگان دینی و اسلامی استفاده کنیم. 

وی با اشاره به همکاری اش با برخی موسسات خارجی از جمله بنیاد مخملی سوروس و سیاست مداران اروپائی افزود: با همین وضع خیلی ابتدایی، بصورت همکاری با بعضی موسسات مشابه بود که مشترکا کار کردیم که نمونه آن را در آشوبگری های خیابانی بعد از انتخابات و آشغال سوزی هایی که به راه انداختیم و دیدید که چه اجتماع صهیون شادکنی ‌برپا شده بود که کار مشترکی بود بین ما و موسسه آقای سوروس، رئیس بنیادسوروس که موسسه خیلی ولخرج و خوبی دارد همکاری کردیم و قبل از آن هم همکاری‌هایی داشتیم که از نتایج آن می توان به قطعنامه پرغرورانه سعد آباد اشاره نمود که رسما تمام مراکز تحقیقاتی در کشور را سه قفله کرده و کلیدش را در اختیار عالیجنابان غرب قرار دادیم تا خیالشان راحت باشد بچه خوبی هستیم! . و البته اگر عمر ریاست جمهوری ما چند ماهی هم دوام می آورد رسما درب دانشگاهها را هم سه تخته می کردیم و آنموقع خیلی خیلی بچه مثبت می شدیم!

 خاتمی‌ به دو طرحی که برای گفت‌وگوی تمدن‌ها در نظر داشت، اشاره کرد و گفت: عمرعزت سوزی ما بسیار اندک بود. ما دو طرح مهم داشتیم که بخاطر نداشتن فرصت نمی‌خواهم بگویم بطور کلی منتفی شد اما در محاق بسر می‌برد. یکی طرحی است که در دوران ریاست جمهوری ام می‌خواستم در ایران انجام دهم که قانون آتاتورک بزرگوار را در ایران پیاده کرده و آموزه های غرب را جایگزین آموزه های دینی نمایم . طرح دیگر صدایی بود که گفت‌وگوی تمدن‌ها داشته باشد که مهمترینش این بود که بتوانیم ایستگاه تلویزیونی بین المللی تاسیس کنیم و دوشادوش رادیو اسرائیل ، صدای آمریکا و العربیه و بی بی سی، بر علیه آرمانهای انقلاب اسلامی فعالیت نموده و دین خود را به شرکای محترم آنور آبی ادا نماییم .




- البته هدفمند کردن یارانه ها هم از آرزو های ایشان بود که در پایان دوران ریاست جمهوریش بیان کرد و البته عرضه اجرای این طرح عظیم را نداشتند و فقط وقتی جناب دکتر احمدی نژاد این طرح را مطرح کردند مسئولین دولت هاشمی و خاتمی صدایشان درآمد که این همان طرح ماست !

اصلاحات یا افسادات ؟!


۸ سال ریشه دین را زدند اصلاح طلبانی که افساد طلب بودند ...