شنود جلسه سران کفر با سران فتنه

کیهان:تالار ابومازن بنیاد باران تا ساعاتی دیگر میزبان نشستی با حضور سران کفر و سران فتنه در مورد مسائل روز می باشد. خبرگزاری چیزنا مشروح این نشست را پیش بینی و تقدیم می کند:
اوباما: اون از لبنان، این هم از قم. یه بارکی بریم گم شیم دیگه! هیچ معلوم هست شما در ایران چه غلطی می کنید؟ کم پول خرج شما کردیم؟ کم از شکم مردم آمریکا زدیم، دادیم به سبزها؟
هیلاری: با این پولی که خرج این بی بخارها کرده بودیم، می توانستیم 2 تا قاره را با کودتای مخملی سوت کنیم هوا. جناب مهندس! با شما هستم ها!
مهندس:...
کوهنورد: این شوهر من حال مصاحبه ندارد؛ هیلاری جان! الان چیز جنبش سبز روی دوش من است. هر چی سؤال داری از خود من بپرس. من و اون یکی عجوزه؛ شیرین شیرینا2 تایی می خواهیم یک تکان اساسی بدهیم جنبش را.
ممد تمدن: من آمار این تکان را دارم؛ در چارچوب قانون اساسی است.
شیخ بی سواد: کلاً به شما که عرض می کنم؛ حضور مردم لبنان را زیاد جدی نگیرید. جمهوری اسلامی یک عده را با اتوبوس از ایران برده بود بیروت.
اوباما: سند هم داری؟
شیخ بی سواد:بله که سند دارم! همین که لبنانی ها به احمدی نژاد، فارسی می گفتند؛ خوش آمدید!!
هیلاری: خنگ خدا! خودت می گویی لبنانی! یک لبنانی نمی تواند فارسی صحبت کردن را یاد بگیرد؟!
کوهنورد: چون بیروت، عروس خاورمیانه است، پس لبنانی ها به مهندس داشتند خوش آمد می گفتند!!
شیخ بی سواد: مهم این است که جمهوری اسلامی یک عده را با اتوبوس از تهران به لبنان برد. کلاً به شما که عرض می کنم؛ مهندس هم قبلاً این را گفته بود.
سارکوزی: ما در پاریس با بحران سوخت روبرو هستیم، آن وقت معلوم نیست جمهوری اسلامی این همه سوخت را از کجا می آورد؟ ظاهراً در قم هم یک عده را از لبنان آورده بودند!
شیخ بی سواد: البته عده ای هم مال تهران بودند؛ از تهران رفته بودند قم. سندش هست!
اوباما: ولی شما می گفتی؛ 9 دی در آن راهپیمایی که دهان همه ما مسواک شد، عده ای را از قم به تهران آورده بودند که؟! بالاخره ما نفهمیدیم کدام شهر طرفدار جمهوری اسلامی است، کدام شهر نیست.
شیخ بی سواد: کلاً به شماکه عرض کنم؛ ...
کوهنورد: میان کلامت شکر، حالا از قم به تهران و از تهران به قم و کلاً بزرگراه تهران- قم را می شود تحمل کرد؛ از تهران به لبنان و از لبنان به قم بدجوری روی مخ است!
هیلاری: غلط نکنم اتوبوس های جمهوری اسلامی طی الارض می کنند که همچین در تمام محورهای خاورمیانه فعال است.
سارکوزی: جمهوری اسلامی کلاً در حمل و نقل جاده ای یک مقدار پیچیده و خلاف بیانیه حقوق بشر عمل می کند. حکماً بهتر است طی الارض را هم به موارد تحریمی ایران اضافه کنیم.
اوباما: تو مراقب حکومت خودت باش که سقوط نکند.
هیلاری: مرتیکه فقط به فکر هوس بازیه!
ممد تمدن: حالا شما هم همچین نفرمایید؛ نیکلا فقط یک مقدار دارد زیاده روی می کند! من که به گمانم تظاهرات کننده های پاریس را از الجزایر به فرانسه آورده بودند!
کوهنورد: این چه وضعی است؟ هیچ کس در شهر خودش بند نمی شود. با این وضعیت من رهبری جنبش را قبول نمی کنم؛ گفته باشم!
هیلاری: ایش!
شیخ بی سواد: من اخیراً نامه ای به رئیس جمهور شیلی نوشتم اما بی معرفت جوابم را نداد! فکر کنم رئیس جمهور شیلی را از آرژانتین آورده باشند! سند هم دارم!
ممد تمدن: همین که این یارو اسمش خوب بودها؛ رئیس جمهور شیلی را می گویم. همین که قصد شومی(!) درباره ات نداشته، باید ممنون باشی از روزگار!
اوباما: غلط نکنم این شیخ بی سواد نفوذی جمهوری اسلامی است! هر غلطی می کند به ضرر ما تمام می شود. آخر یکی نیست بگوید؛ تو را چه به معدن چیان شیلی؟
شیخ بی سواد: کلاً به شما که عرض می کنم؛ چو عضوی به درد آورد روزگار...، چو عضوی به درد آورد روزگار...، چی بود؟... چو عضوی به درد آورد روزگار... اصلاً به شما که عرض می کنم؛ ولش کن. تف بر تو ای روزگار!


آقای خاتمی! مردم ظلم به امام و انقلاب را فراموش نمی‌کنند

محمد کاظم انبارلویی :

آقای سید محمد خاتمی اخیرا در دیدار بستگان جمعی از طراحان آشوب‌های اخیر که اکنون در زندان به سر می‌برند موضوع معیارهای انسانی، قانونی و دفاع از انقلاب را مطرح کرده است.

وی همچنین سخن از پاسداشت قانون اساسی و احترام به آزادی به میان آورده است.

وی در قرائتی جدید از فتنه می‌گوید؛ "امروز زیاد از فتنه دم می‌زنند واقعا هم در دوران فتنه به سر می‌بریم. من می‌گویم فتنه زیر پا گذاشتن معیارهای انسانی و قانونی به نام دفاع از انقلاب است. "

واقعا حافظه تاریخی ملت اجازه می‌دهد آقای خاتمی یک سال دسیسه و نیرنگ و توطئه علیه انقلاب و نظام را به عنوان یک واقعیت مورد انکار دهد و پای در وادی تحریف حقیقت فتنه نهد؟

در یک انتخابات حماسی و بی‌نظیر 85 درصد مردم به پای صندوق‌های رای آمدند و یک رکورد به جا ماندنی از مشارکت و مشروعیت نظام را در نگاه جهانیان به تصویر کشیدند. اما "دروغ " تقلب و تهمت عدم امانتداری به ده‌ها هزار نفر از برگزار کنندگان انتخابات و نادیده گرفتن نهادهای قانونی فیصله بخش در قانون اساسی و نادیده گرفتن آرای محرومین و مستضعفان که پشتوانه اصلی آرای برنده انتخابات بود، کشور را عملا وارد عرصه‌ای کرد که خود آقای خاتمی حالا پذیرفته که آن یک "فتنه " بوده است.

حالا او می‌خواهد با ترجمه‌ای غلط از "فتنه " بخش عظیمی از صورت مسئله را پاک کند و با تحریف حقایق تاریخی حتی قلم بطلان بر حافظه تاریخی ملت بکشد.

آقای خاتمی باید بگوید اعلام جنگ با جمهوریت نظام و نادیده گرفتن رای اکثریت، مطابق کدام معیار انسانی و حقوقی صورت گرفت. اگر نبود صبوری اکثریت و هوشمندی رهبری انقلاب و بصیرت مردم، اگر آن 25 میلیون نفری که به نامزد پیروز رای دادند، برای دفاع از رای خود خدای نا کرده کاری می‌کردند که امنیت ملی به خطر می‌افتاد، آسیب‌ها و هزینه‌های ماجراجویی فرقه سبز بیشتر می‌شد.

متاسفانه در راهپیمایی‌های غیر قانونی طرفداران سران فتنه اعمالی انجام شد که روی منافقین را در شرارت‌های اوایل دهه 60 سفید کرد. آنها چادر از روی سر بانوان گرفتند و هر که را که خود را مدافع نظام می‌دانست در دادگاه‌های خیابانی کشتند و اعمالی انجام دادند که هنوز مقامات امنیتی حاضر به افشای آن نیستند. آقای خاتمی، این اعمال مطابق کدام معیار اخلاقی، انسانی و حقوقی صورت می‌گرفت؟!

آقای خاتمی، در روز 13 آبان، 16 آذر، روز قدس و روز عاشورا طرفداران شما به ساحت اباعبدالله الحسین اهانت کردند، به هیئت عزاداران حسینی حمله کردند، به نفع اسرائیل شعار دادند، به نفع آمریکا عربده کشی کردند، عکس امام را آتش زدند و به ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی اهانت کردند. فجیع‌‌ترین اعمال را مرتکب شدند که شرح کامل آنها به صورت فیلم وعکس در سایت‌های ضد انقلاب و سایت‌های خبری طرفداران فرقه سبز موجود است، شما از پاسداشت کدام قانون اساسی و احترام به کدام آزادی سخن می‌گویید؟!

آیا شما و طرفدارانتان آزاد هستید هر کاری بکنید که اوباما رسما از شما حمایت مالی و سیاسی کند، نتانیاهو جنبش سبز را سرمایه رژیم اشغالگر قدس در تهران بخواند، بوش، شما و دوستانتان را پیاده نظام آمریکا در ایران تلقی کند، منافقین و سلطنت طلب‌ها، کومله و پژاک و بهائی‌ها و... به وجد بیایند و شما و دوستانتان را در تظاهرات به اصطلاح آرام و مسالمت آمیز مشایعت کنند و بریزند توی خیابان‌ها و اموال عمومی و اموال مردم را آتش بزنند و به احدی رحم نکنند. کجای قانون اساسی به شما و دوستانتان چنین اجازه‌ای را داده است؟!

فرموده‌اید: چرا آزادی‌ها که در متن قانون است محدود می‌شود؟!

کجا متن قانون، شورش علیه مردم و مسخره کردن آرای اکثریت را به نام آزادی امضا کرده است!؟ شما از چه قانونی سخن می‌گویید؟

آیا قوانین "انقلاب نرم "، "براندازی نرم " و "جنگ نرم " که آمریکایی‌ها برای سرنگویی نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی کردند معیار انسانی، قانونی و اخلاقی شما در این خروج بر حاکمیت مردم و خروج از حاکمیت انقلاب است!؟ حتی خود شما آن قوانین را رعایت نکردید!

شما مرتکب قتل نفس در این به اصطلاح تظاهرات آرام شدید حداقل 25 انسان بی‌گناه را به شهادت رساندید و اینها از مظلوم‌ترین شهدای انقلاب هستند که توسط تروریست‌های فرقه سبز به شهادت رسیده‌اند.

اینها به کدامین گناه کشته شدند. با کدام منطق انسانی، اخلاقی و قانونی به شهادت رسیدند؟

شما از کدام قانون اساسی دم می‌زنید. کدام حریم قانون اساسی جمهوری اسلامی را رعایت کردید؟ شما که نه از جمهوریت نظام دفاع می‌کنید و نه از اسلامیت نظام و نه از نهادهای قانونی برآمده از اراده و رای ملت، به کدام اصل و اصول قانون اساسی پایبند هستید؟

آنچه مردم در این سال‌های اصلاحات و پس از آن شاهد بودند آن است که شما روی دو اصل یکی اصل 24 قانون اساسی به عنوان آزادی مطبوعات و یکی هم اصل 27 قانون اساسی یعنی آزادی اجتماعات تاکید کرده‌اید.

اولی را برای اهانت به مقدسات اسلام، نظام و دروغ پراکنی و تهمت به مسئولان می‌خواهید و دومی را برای ایجاد اغتشاش و آشوب!

اکنون دوستان شما که یک دهه مطبوعات را عرصه واتاب پیام‌های دشمن کرده بودند رفته‌اند در رادیوهای بیگانه و تلویزیون‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس خدمت می‌کنند. آنها که اصل 27 را برای راه‌اندازی اغتشاش می‌خواستند یا در زندان در چنگ قانون هستند یا فرار کرده‌اند!

آیا درست است شما که یک روحانی فاضل و با سابقه هستید این همه اصول مترقی قانون اساسی را رها کنید و فقط بچسبید به این دو اصل و با گفتمان آشوب و فتنه و اغتشاش به جنگ گفتمان ملت که گفتمان پیشرفت و خدمت و عدالت است، بروید؟

شما اسلام و انقلاب و ولایت فقیه را در قانون اساسی رها کرده‌اید، و رفته‌اید سراغ یک مشت ماجراجو که به هیچ چیز جز بازگشت به "قدرت " آن هم به ضرب و زور حمایت آمریکا و انگلیس و اسرائیل نمی‌اندیشند!

آقای خاتمی شما و دوستانتان باید در برابر مردم و تاریخ پاسخگو باشید مردم ممکن است قصورها و تقصیرهای پیش آمده در ماجرای فتنه را مورد عفو قرار دهند، اما ظلم به امام، انقلاب و جفای به اسلام را هرگز فراموش نمی‌کنند. 

سکونت فرزندان خاتمی‌ها در غرب

نرگس خاتمی یکی از دختران سید محمد خاتمی در انگلستان زندگی می‌کند، دختر دیگرش لیلا خانم نیز مقیم ایالات متحده هستند.
سید حسین خاتمی فرزند علی خاتمی نیز به همراه همسرش هم‌اکنون در انگلستان سکنی گزیده و مشغول تحصیل هستند.

براساس همین گزارش فرزندان صادق خرازی مشاور بین‌الملل سید محمد خاتمی نیز در انگلستان اقامت دارند.
تحصیل و سکونت فرزندان برخی از عناصر اصلی جریان فتنه که تبدیل به یک رویه معمول گردیده است. محمل و پوشش مناسب برای تردد عناصر مذکور به این کشورها و برقراری تماس و ارتباط‌ با عناصر مسئله‌دار می‌باشد.
همچنین سکونت و تحصیل فرزندان این افراد در محیط‌های مذکور زمینه‌ساز تأثیرپذیری هر چه بیشتر آنان و خانواده‌هایشان از تبلیغات مسموم دشمنان جمهوری اسلامی می‌گردد.