کارت ملی !

گفت: این روزها گروههای ضد انقلاب حامی فتنه بدجوری به روغن سوزی افتاده و ننه من غریبم درآورده اند!
گفتم: حیوونکی ها به خیال خودشان دورخیز کرده بودند روی زین اسب بپرند ولی روی اره پریده اند که نه راه پس دارند و نه راه پیش!
گفت: یکی از این سایت ها خطاب به موسوی و کروبی و خاتمی نوشته است، وقتی هر روز یکی از یاران نزدیک شما از ایران فرار می کند و به آمریکا و اروپا پناهنده می شود، همه فکر می کنند حرف کیهان درست است که ما را وابسته به بیگانگان معرفی می کند.
گفتم: به کیهان چه ربطی دارد؟! نتانیاهو از فتنه گران به عنوان سرمایه بزرگ اسرائیل یاد می کند و شیمون پرز می گوید آنها به نمایندگی از اسرائیل با جمهوری اسلامی درگیر شده اند و اوباما، حمایت مالی و سیاسی از آنها را وظیفه استراتژیک خود می داند و....
گفت: سران فتنه که بدبخت تر و فلک زده تر از اونها هستند و بعد از آنهمه وطن فروشی و خیانت حالا که به بن بست رسیده اند، به فکر اعاده حیثیت نداشته خود افتاده اند!
گفتم: یارو جلوی دستگاه خودپرداز بانک زانو زده بود و با التماس می گفت؛ غلط کردم! دیگه از این کارها نمی کنم! پول ازت نمی خوام! فقط اون «کارت ملی» منو پس بده!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد